f.low

Don't know where I'm going, but I'm going alone. Forever alone. F.uck my life. F.ail.
Eller inte.


Helgen var riktigt fin. Skratt och mys, med underbaraste vännerna.
Vet inte vad jag skulle göra utan er.
Bli galen probably.
Dö som en ensam kattant.
Det är nog min framtid, att bli en ensam tant. Med katter. 20 stycken.



Fast jag är inte bitter, det är nog det bästa för mig.
Att lära av sina misstag och klara av att vara ensam.
Stärka mig själv. Fokusera på rätt saker.
Coachande ledarskap till exempel.

Var på en sjukt givande föreläsning på kfum idag om ovan nämnda sak.
Åh, vill engagera mig i allt. Även sånt som jag inte kan.
Sanshou kanske. Fast det är enbart för min egen skull.


Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0